שירות ואחריות

אופני האיזון הנמכרים ע”י סטריידר ישראל , או החנויות המורשות, מגיעים עם אחריות של שנה, אשר מכסה פגמים בחומר וביצור. כדי להפעיל את האחריות יש לספק הוכחת קנייה.

במשך תקופת האחריות, תבחן החברה את התקלות המדווחות על ידי הלקוחות על מנת לקבוע האם מדובר בפגם יצור, שמכוסה על ידי האחריות, והאם המוצר יתוקן או יוחלף. לאחר תקופת האחריות, שירות התיקונים יתבצע בתשלום.

הלקוחות מתבקשים לשלוח אל חברת סטריידר את הוכחת הקניה ותיאור התקלה, כולל תמונות לצורך איבחון ראשוני של הבעיה. לאחר שליחת המסמכים נקבע האם ניתן לטפל בתקלה מרחוק, או שיש צורך בבדיקה פיזית של המוצר ותיקון במעבדת החברה.

ניתן לפנות לחברה באמצעות: דוא”ל: [email protected] ווטסאפ למספר: 054-6832238 או באייקון הווטסאפ באתר החברה

משלוח המוצר למעבדת החברה במרכז הארץ בכתובת: קהילת ונציה 10 ת”א יתבצע באחריות ועל חשבון הלקוחות. במידה והבדיקה תקבע שהתקלה אינה מכוסה על ידי האחריות, מיקרו תספק הצעת מחיר תיקון.

אחריות המוצר אינה מכסה את הבעיות הבאות:

  1. שחיקה טבעית של חלקים – ברקסים, ידיות, גלגלים, טבעות ומהדקים*.
  2. בעיות הנובעות מאי ביצוע תחזוקה מונעת: יש לבדוק לעיתים קרובות שכל טבעות ההידוק והברגים מהודקים. האופניים מסופקים עם סט מפתחות, המיועד לחיזוק טבעות הידוק וברגים מעת לעת.
  3. תקלות הנובעות מתאונות ושימוש בלתי תקין, החורג מהוראות השימוש.
  4. שימוש בחלקי חילוף לא מקוריים.
  5. שינויים שבוצעו במוצר.

* יש לשים לב שרכיבים מסוימים, כגון: ידיות, גלגלים, ברקסים, טבעות ומהדקים הם חלקים שעוברים שחיקה טבעית ויש להחליפם לפי הצורך. לרכישה של חלקים אלו, יש ליצור עימנו קשר טלפוני/במייל/בווטסאפ.